Underbara Stugan!

Nu är vi hemma efter att varit i sommarstugan...

Började med fint väder.... här är mammas prinsessor:)




Lite vyer runt stugan...
Mot båtviken...


Och lite runt om...





Märkte att ja inte tog så mycke bilder, det var ju lite synd, fast det var inte så fint väder så det berodde nog på det anar jag...
På kvällen hade vi "bröllopsmiddag" och min gulliga mormor var ute i stugan och åt med oss..


Mamma ser ju lagomt gla ut......
På kvällen var det underbar utsikt från stugan...





Våran uteplats uppe på berget...



Det var lite bilder från hälja som gått...
I fredags var ja till barnmorskan för en koll.. Det börja med att vi prata om hur ja mår osv... fick reda på min blodgrupp som var 0, hade ja aldrig hört talas om men den var visst vanlig. Jag fick mitt moderskapsintyg som jag ska skicka in till försäkringskassan.. Efter det fick ja lägga mej på britsen för att höra bebisens hjärtslag.. åh, va mysigt det lät.. slog som bara den, 150 slag i minuten, och in emellan hörde man som att nån var på högtalaren och då sparka den,, helt otroligt. Ja blev lugn efter ja vart där och fick höra att allt var bra, man har massa konstiga tankar som inte ska finnas där egentligen,, men men blir nog verkligt när ja börjar känna sparkar på riktigt, nu känner ja bara att nån är där innanför,,, mest på kvällen när ja ligger ner eller på möran, men på jobbet är det helt lugnt..

Hoppas alla haft en underbar helg..
Sköt om er!
Pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0