En dag vid poolen....



Va härligt det är att börja 15.00 ibland.. bara njuta av det fina vädret och jordgubbar såklart... Är noga att smörja in mej nu speciellt magen, brukar inte ha något problem med att bränna mej, men känns skönt med ett extra skydd för magen... Snart ska ja åka med popisarna till skogen, de ska även få bada i älven så de får svalka av sig lite, märks att de tycker det är jobbigt nu när det är varmt... skönare att vara inne tycker de!

Tunis....


Och Poppan....



Min mobil kamera är värdelös tyvärr...
Min mage växer och växer,,, känner mej andfådd så fort ja gör nåt, inge vidare... Men är så lycklig ändå såklart! Nästa besök hos barnmorskan blir 15/7-10, då ska ja lämna blodprov och mäta magen, hon ska börja fylla i en kurva på mitt papper ja har från henne, så ser hon varje gång hur mycke magen växt.. har livmodern växt så har barnet växt säger hon. Sist ja var där var livmodern strax ovanför naveln, helt otrolig vad det växer!

Nej nu ska ja slänga mej iväg till skogen sen blir det pannkakor:)

Pöss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0