Vecka 24 sista kvällen!

Gud va fort det går måste ja säga... imorn är det sista dagen som vecka 24 och på fredag går ja in i vecka 25... oj blir nästan överraskad vad fort det faktiskt går... Idag jobba ja till 21.30, men det var så lite folk så vi var klara och utstämplade vid 21.15, helt otroligt!!

Marcus var här när ja kom hem, han hade doppat sig i poolen och tagit in vovvarna..
Min katt Rocky är allt för rolig, han har som standard att kliva och lägga sig i ansiktet direkt han kommer upp på en...





Det är sååå gott tycker han...
Imorn är ja ledig, men har 1000 grejar att göra ändå..  Ska storstäda hos min farbror, ta blodprov, till barnmorskan, sätta in pengar på banken, träffa Gisela om tid finns som ja hoppas på! Också kommer min älskling hem och då ska vi äta kräftor som ja köpt idag, är såå sugen på det...

Sov sött alla!!
Pussar, jag och djuren...


Toya springer och drar i pinnar när vi e ute och går.. kasta med mej då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0