Risk för snökaos!

Idag säger dom att de ska bli snökaos... usch vad töligt, jag som är så trött på snö som kommer och går!
Antingen kan det väl ligga kvar eller försvinna!
Jippie imorn börjar jag med sprutorna!
Jag ska börja med dem klockan 21.00 på kvällen... spännande... jag provtog ju sprutan hos barnmorskan i måndags och vet att den inte känns ett enda dugg!
Sen ska jag minska min synarela spray till endast ett sprut i en näsborre morron och kväll och ska hålla på så fram tills jag ska till doktorn om drygt en vecka.

Igår var jag faktiskt på riktigt bra humör inge speciellt trött heller under hela dagen, endast på eftermiddagen runt 17 tiden blev jag jätte sliten... såklart precis när vi skulle åka och fira min yngsta brors tjej Louise som fyllde 19 år i måndags.
Hämtade upp min andra brors tjej och deras lilla tjej (världens sötaste med andra ord), hon var tvungen att mata henne innan vi åkte... gröt stod på menyn och gissa om det va gott:) så söt när hon öpnna munnen och sträckte sig efter gröten.. gullunge!

Hos Louise och hennes familj serverades det strössellängd, massa kakor och jätte gott kaffe!
De bor i en jätte fin lägenhet nybyggd för några år sen.

Idag jobbar jag 12-19 har fått ändra mina tider en hel del i och med att jag trodde jag skulle börja med sprutorna idag... jobbar så sent och jag ska ta sprutorna vid 21.00 så då fick jag byta tider.
Imorn jobbar jag 7-16 i stället för 12-21.30 känns gött nu när jag ändå är så jädra sleten hela tiden.

Karin på jobbet blev sjuk igår... så tråkigt hon är ju så go, har så roligt med henne på jobbet jämt, trivs väldigt bra när hon är där, stackare. Har inte berättat för henne vad vi genomgår men känns som jag gjort det ibland så jag höll på att försäga mej häromdagen... på ett sätt vill jag såklart berätta men känns jobbigt ju fler som vet, känns som pressen blir så stor att jag måste lyckas annars ska jag berätta för alla att det kanske inte gick bra första försöket... men det ska det göra har jag bestämt!

Nej nu ska jag ut och gå med mina två tossar... mina schäfertjejer!!

Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0