4:e Sprutdag jihoo!!!!!

Förutom att jag är drettrött hela tiden så tycker jag att ja känner mej väldigt positiv ändå...
Jag är så spänd å förväntansfull på det som kommer hända att jag nästan inte orkar vänta...

Tänk vad långt vi kommit sen vi ringde och berätta hur det låg till för oss med bebisverkstaden... och nu precis ett år efter så är det dags för dagen D, hoppas verkligen att det ser bra ut när vi kommer till doktorn på fredag:)
Imorn ska jag lämna blodprov på morronen för att se om jag behöver höja eller sänka dosen eller om jag bara kan spruta på.
Åker till sjukhuset tidigt tänkte jag, så har jag det avklarat så kan jag åka hem en sväng innan jag börjar jobba vid 10.00... har jobbat idag, det var min jobbsöndag och hade tryckande huvudvärk nästan hela dagen, men tyckte jag kunde hålla mej på bra humör ändå.
Snart ska jag sätta på i en annan del av köping som jag spelat in..

Påväg hem från Rhodos 2008..

I morse blev jag lagomt nöjd när jag kom ut i stallet och såg att vattnet hade frusit åter igen, eller vänta jag menar igår... jaja sak samma! lagomt kul att behöva bära och konka vatten innifrån huset till 3 hästar som behöver mycke vatten under en hel dag... trött ja blir!
Det är sådana grejer som jag kan bli lagomt irriterad på... jag är ju skitsvag i armarna och hinkarna väger ju ton!

Igår var vi ju ute och åt mat.... mmmm va gott det var men svindyrt och då menar jag svindyrt... varför är det alltid så att när det kostar skjortan att äta mat så får man typ 3 klyftpotatis, en sträng sås och en pyttebit med kött?????
Helt ärligt ingen människa kan ju bli mätt på det... och är det meningen att man ska äta förrätt, varmrätt och efterrätt + dricka något till det så är man ju ruinerad efteråt.

Men mysigt var det och en upplevelse i säg!

Smög in på toan vid 20.00 snåret och tog min spruta, kände mej ärligt talat som en pundare när jag satt där på toalocket och tryckte in sprutan, tänk va lett om man glömt låsa och nån hade kommit in!

Jag och mamma åkte hem vid ca 22.30, de andra skulle gå vidare ut på krogen och det hade jag ingen lust med så jag bestämmde mej för att åka hem till vovvisarna å gissa om de blev glada när jag kom hem!
Vid 1.25 ringde min kära man och ville bli hämtad på stan för han höll på att frysa i hjäl... dretfull typ var han när jag anlände och gissa om jag var lycklig imorse när jag vakna och va pigg istället för bakfull..
Jag skulle aldrig dricka nu när jag håller på med alla hormoner och dret... tog min sista fest på nyår, började spraya 6/1-10 och då ville jag vart utan alkohol ett tag, så min kropp va fräsch innan spraystart.... jag menar nu har man ju ändå äntligen fått chansen efter många år av att kämpa, så då kan man fasen isig hålla sig nykter... min åsikt i alla fall sen gör man ju såklart som man vill själv,,, finns ju många alkoholfria alternativ... drack staropramen igår utan alkohol, helt duglig!


Nej nu är det dags för köping...

Sov gött alla!!

kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0