Torsdag morron!

I morse var det nog första gången jag höll på att glömma ta nässprayen... hade vart fint dä!
Kom på det en halvtimme senare som tur var... puh!

Inatt har det kommit rejält med snö... snön var som dun när jag kom ut i morse... jätte fint!
Min älskling kommer hem idag... jihoo!
Han ska bara besiktiga bilen först vid 13.00 sen far han hemöver... ska bli skönt att få hem han!
Imorn ska jag bjuda min farbror på tacogratäng här hemma, ska bli mumsigt!
Gjorde nämligen en tacogratäng till min bror när han skulle passa hundarna en natt, den blev jätte god, jag hade gjort den största formen jag hade...
Men gissa om min minsta hund hade lyckats få tag i den uppe på bänken när han var ute en sväng och ätit upp precis allt som gick!

Då hade vi bara tagit typ 4 slevar av den... hundar kan ju inte känna när de inte ska äta mer... farligt!

Sitter här under täcket i soffan och trodde inte att jag skulle behöva elda nåt så jag tog inte in nån ved efter jag hade vart ute i stallet... typiskt, nu fyser ja ju lite!
Jag får gå ut och hämta mej en ikeasäck!

Ställde mej på vågen i morse, javisst jag hade nästan rätt om min vikt... 71,6kg stannade den på!
Kommer nästan inte ihåg när ja va under 70kg sist...
Men det är bara att börja gå långpromenader igen nu när min yngsta hund är bra i tassen igen!

Kämpa på med era ivfbehandlingar!

Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0