Sprutdag 7 + blodprov!!

Imorse bar det av till sjukan för att ta blodprov... träffade en bekant där och hon frågade såklart vad det va för fel på mej då.... öh, frågar man sånt? Tydligen... Fick dra till med att jag tog prover för min mage som jag gjort i alla år ja minns..

Så nu väntas det på samtal från barnmorskan om det nu kommer nåt.. får kanske fortsätta med 150 enheter fram till fredagen, det märks!
Snart kommer min mamma och pappa, de har köpt med en sallad till mej och sen ska jag skjutsa dem till flygplatsen..
Fick ringa jobbet å säga att ja blir hemma imorn med mår skit... magen gör uppror och huvudet håller på att sprängas... usch hur ja mår... känner mej blek och fet oxå på kuppen!
Jag har sagt i alla år att ja ska försöka gå ner till den vikten som jag alltid har legat på förut dvs 58kg... innan ja träffa min älskling... har bara vart uppe och toppat på 74,8kg så det känns mån tro!

Nu väger ja väl runt 72kg kan ja tippa på... men det verkar vara en helt omöjlighet att ta tag i sitt liv.. klagar jämnt på vikten å mitt sidfläsk, men gör ja nåt åt det.... NEJ!

Tjock ska ja va!

Idag blåser det nåt brutalt här och snöar, gör töligt,, men men spelar inte så stor roll när ja bara ligger inne i soffan och eldar i braskaminen..

Som ni hör så är ja jätte positiv idag... haha!

Hörs sen... Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0