Spruta 8 tagen!!!

Nu går det fasen i mej på rutin det här med sprutan... trycker bara in den och vips är det klart!
Är inte som första dagarna när jag satt å fungerade på hur jag skulle ta den osv....
Som tur är så är jag inte spruträdd och tur är väl det.. stackars er som tycker det är jobbigt, kan faktsikt förstå det!

Min yngsta bror och hans tjej har vart är ikväll.... jag bjöd på gourme mat bestående av...
Pommes frites och grillkorv med bearnaiessås och ketchup för den som ville ha..
Var inte meningen att det skulle bli så enkel mat men det är faktiskt ganska gött ibland!
Efteråt blev det kaffe och te med bulle.. hade köpt nåt nytt på ica "finska örfilar", var som stora bullar men smakade nybakat, jätte goda!

Känns som jag har mensvärk... brukar inte ha det normalt, ibland bara, men nu bränner och spänner det... är bubblig!
Till möran bär det av till doktorn... 8.00 ska vi befinna oss där och jag är så spänd på att se resultatet av mina äggblåsor... hoppas att det ser bra ut, va gla jag skulle bli:)

Nu längtar jag sååå till våren...
Tänk va gött med lite sol!
Pratade med mamma och pappa och de hade inte sett ett enda moln på hel dagen... pappa hade aldrig sett en så fin hotellanläggning nån gång live... helt underbart var det... och de har ändå rest en hel del genom åren, bland annat vart till Mauritius på all inklusive, och då toppar ändå detta hotell på canarieöarna... så det var ju ett bra betyg!

Prata precis nu med dem... de hade köpt en väska till mej!!!! jihoo. va snällt!
Pappa beklaga säg va varmt det va åt han,,, oj va jobbigt sa ja, synd o han!

Nu ska jag visa mina två små tussar... Mina katter.. 50% siames och 50% bondkatt...
Världens goaste tossar... Vi är bröder förstår ni...



Visst e dom goa!!

Guud va jag skulle vilja vart med utomlands!!!
I år är det första gången vi inte har bokat nåt... Jag har alltid sen 1996 rest någonstans varje år.. och de bästa gångerna har vart med min älskling.....
*Magaluf
*Sardinien
*Rhodos
*Kreta

Magaluf var väl lite magstarkt att åka till när man var nykär och ville ha det mysigt.. tänkte inte så långt, gissa om det va hålligång jajamensan!
Sardinien gillade jag starkt, inte så mycke turister... men maten var inte alls bra, lite och dyrt... beställde du en köttbit så var det en köttbit du fick, allt annat kosta extra!
Rhodos var underbart, vi bodde på den blåsiga sidan och det var mer än skönt, behövdes för det va så otroligt hett! otroligt bra mat och mycke, I like!
Kreta var mysigt,, små gator och mysiga resturanger...

De här salladerna åt vi innan vi skulle åka hem från Kreta å gissa om det va gött i värmen...

mums, vill ha nu!!

Håll nu tummarna för oss till möran!!

Sov gött..

kram,kram!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0