RD 2 eller vad man kallar det!

Då var första dagen gjord på jobbet efter att vart hemma ett tag... Gick bra tycker jag, blev trött i huvudet fort eftersom det va så stimmigt på jobbet idag.. Jag har ju legat ner i soffan i min egen värld bra länge nu så ja blev trött fort.

Vet inte om ja kan beskriva hur ja känner mej direkt. Gasig i magen, lite halv ont, bubblig.. Ja vågar inte skriva och analysera för mycke... Ja är endast negativ nu, anar att ja är för orolig för att ha förhoppningar och bli besviken en gång till... som man blivit varenda månad i över 2 och ett halvt år nu.. usch!

En sak till så förstår jag inte hur man vågar göra graviditetstest tidigare än vad läkarna sagt att man ska göra... jag skulle aldrig våga i alla fall... nästan inte ens när jag ska ta det heller... för ja känner mej så jädra tom och värdelös när det står negativt i rutan,,, har blivit besviken för många gånger så ja förstår inte hur ja ska våga testa sen om ja kommer så långt! En eloge till er som vågar testa tidigare till och med....

Mamma och pappa har vart här och fikat ikväll.. mysigt.. Brasan brinner och stearinljusen är tända i hela vardagsrummet. Idag har ja även fixat alla hästarna, blir som terapi för mej känner ja,, blåser, snöar och är ca -10 grader... HÄRLIGT!

Nej nu ska ja titta på televisionen...

Pussar Å Kramar!!!!



Kommentarer
Anonym

Håller mina tummar & tår för er! Jag trodde inte heller jag skulle våga efter 2,5 års misslyckande, men jag tror jag kände det på mig och vågade ändå..jag var som du mkt skeptisk till det! Som sagt när har du TD?? KRAM

2010-02-19 @ 16:50:26
URL: http://langtarsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0