Morron hos doktorn!

Imorse 8.00 var vi hos doktorn för att göra ultraljud för att kolla mina äggblåsor...

Jag hade en hel del av bra storlek.. 10st..... 4st på vänster äggstock och 6st på höger äggstock...

Men det fanns åter fler som var påväg att utvecklas... så jag ska spruta med 150 enheter hela helgen och tillbaka på måndag 14.50... Han tror att jag kan ta ägglossningssprutan på måndag kväll och äggplock i Falun på onsdag..... Då blir det om allt går som det ska och det ska det bli återföring nästa helg nån av dagarna! Så i år blir det inget rally för oss... det är standard annars,. fast förra året gick det ju i Norge... så om 2 år får vi gå på det igen... förhoppningsvis med en bebis oxå!

Känns faktiskt riktigt bra nu! Nu är det inte långt kvar... wehoo!

Snart ska jag ut och rida i det fina vintervädret för första gången på länge eftersom han vart utlånad!

Ha en underbar dag... hörs sen!

Kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0