Min dator:)

Tog lite bilder idag när jag var ut och mockade... ett måste även om man mår skit!

Mina 2 tuss ungar!



Min älskade häst!(varmblodstravare född -01)


gud va trött jag är på denna snö! Kommer ju bli jätte lerigt här när allt smälter bort... skitiga hundar och skitiga hästar, aldrig fel:)
Idag kom min älskling hem en sväng, go han är... vi beställde mat... jag kebabsallad och han kebabtallrik mums va gött det va!
Så nu ligger man här på soffan och är proppmätt och ser på halv 8 hos mej.

Dags för dagens injection! Just a minute!

Så då va det avklarat... gick jätte fint, syndes ingenting efter jag tagit.. annars brukar man bli lite röd...
Till möran ska ja ta blodprov igen för att se om jag behöver sänka eller höja dosen.. hoppas jag kan ha kvar samma dos blir lite orolig om nåt är fel när jag får hålla på att höja!?! men de vet ju såklart bäst... ser att många ifrågasätter om de fått rätt dos lr inte... om det verkligen kan stämma det de fått, men ja menar det är ju helt från person till person hur mycke man behöver!

Min nya hobby är att mata fåglarna.. är så roligt att se vad många det är som kommer ju mer man hänger ut... så hos oss trivs dom suveränt nu!!

Inköpt på sommarlagret... så läcker!

Åh, de älskar mandlar! Så gött... har köpt ett x antal sådana påsar!
Min ena hund fick tag i sån påse när jag inte var hemma... gissa om hon bajsa mandlar dagen efter!

Nu ska jag gå och duscha.... see ya!

Kramar!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0