Måndag,, dimmig dag!

Nu är brasan tänd, lite halvkyligt här inne.. kanske beror på att ja sitter i linne ja vet inte!
Vovvarna ligger här bredvid mej i soffan och myser, så goa!
Jag är lite bättre idag, men när jag tog ut hästarna blev jag kallsvettig och illamående.. töligt!

Imorn bär det av till Falun:) Gud va spänd jag är... ska bli så roligt!
Vi åker väl runt 9.00 så vi har god tid på oss.. så kan vi kanske titta lite i affärer om vi orkar!
Idag ska ja inte göra så mycke.. ta det lugnt bara...

Ha en bra måndag..

Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0