Lördag Sprutdag 10!

Idag har det varit en skön dag....

Min bror och hans dotter kom i morse... sambon var hemma och städa för att det skulle komma folk till dem på kvällen... synd att hon inte kunde följa med, men så är det ibland!
Hon hade skickat med världens goaste kladdkaks muffins med dumle i.... hjälp va goa dom var....

Jag åt 2 stycken nödvändigt, men det va sååå gott!
Skulle tagit kort på dem men var för glupsk!

Jag längtar så mycke efter sommaren..
Lägger ut lite bilder!


Sandbanken nedanför oss 2009.



Gud va gött med grönt gräs och sol!!!
Gå upp på möran och slänga sig i poolen och lägga sig i solsängen, det är livet det!

Om ca 1 timme ska jag ta min 10:ende spruta.
Förhoppningsvis så är det bara ikväll och imorn kväll jag behöver ta gonal-f sprutan för på måndagen tror doktorn att jag kan ta ägglossningssprutan på kvällen.
Hoppas hoppas!!

Sov en stund nu på dagen var helt slut, svider i ögonen på mej...

I somras föddes ju fasters älskling..
Här är tussen!



Detta köpte vi i present till henne långt innan hon kom till världen.


Nu har hon blivit så stor och go!

Nu ska jag se på tv:n.

Kram



Kommentarer
F

Tack för din fina kommentar :) Det värmer. Min man tycker att du har otroligt fina hundar (jag oxå ifs) men min man vill ha såna hundar men jag vägrar så han får nöja sig med dina fina kort ;)



Kraam

2010-02-07 @ 09:10:05
URL: http://langtarsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0