Härlig Söndag!!

Idag har det vart en härlig dag...
Vi hämtade upp min bror vid 11 tiden och åkte upp till skogen med vovvisarna..

Oj, vad snö det var... gick fasen i mej upp till knäna.. men vi pulsa på!!
Solen låg på jätte härligt!
Här kommer bildbevis:

Min yngsta hund som bara är 7 månader älskar snön... hon vill hoppa i den hela tiden, ger sig aldrig!

Jippie... imorn ska jag till doktorn igen... är såå spänd! Jätte många har blivit gravida som är med i samma tråd som mej på familjeliv... jätte kul för dem, hoppas jag oxå får vara med dem snart! Idag har jag storstädat i 2 av rummen i huset... det har av nån konstig anledning bara blivit "skräprum" av dem.. Jätte mycke att slänga, så jag är såå stolt att jag äntligen tog tag i det! Nu känns det fulländat här hemma.. Rent och snyggt!

Håll tummarna för mej imorn så ska jag uppdatera efter jag vart hos doktorn!

Kram Kram!!!



Kommentarer
Anonym

Lycka till imorgon :) Kraam

2010-02-07 @ 17:59:31
URL: http://langtarsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0