Fryser till döds!

Guuuud va kallt dä är ute, termometern visar -27grader här och det var en pina att bara gå bort till pappa... Alexander mådde gött i son termoåkpåse och overall, somna med en gång... Blir jätte varmt å skönt där nere, fäller även över skyddet till barnvagnen så det inte blåser in. Vi gick till mamma å pappa innan de kom hem igår å började elda för det var svinkallt hos dem, en liten överaskning så slapp de komma hem till kylan.. De har ju ändå vart borta sen i fredags så då hinner det bli kallt när det inte har eldats nåt! Var även till mina underbara arbetskompisar igår! Åh va gla ja blev att träffa speciellt Cissi å Linda som ja pratat så mycke med det här om hur Alexander kom till världen och när allt vart jobbigt.. Cissi gick å bar Alexander hela tiden å myste, han trivdes såå bra på hennes arm, men det är väl inte så konstigt när hon är så go som hon är:) jätte roligt att ja ÄNTLIGEN tog mej dit så ja fick visa det lilla tillskottet! Hoppas vi ses snart igen! Var även till BVC igår å vägde å mätte han... Han var 57,5cm lång å vägde 5350gram, han går upp som bara den lilltussen å det märks att han mår gött sen ja börja med endast ersättning, och även mitt bröst börjar läka bra, inte den brännande å värkande känslan kvar i alla fall! Ha en skön dag! Puss


Kommentarer
cissi

Det var ju så underbart att du kom med vackra tussen! Han är ju så fin & snäll så jag ville behålla honom :)

Det var ingen som kom i närheten av honom för Cissi bar honom HELA tiden gnäller dom på jobbet ;) HAHA säger jag,det kan dom gott ha ;)Alexander var MIN tuss i nån timme.....o som jag njöt av honom. Godingen!Det var även jättekul att fina,snälla du var med oxå naturligtvis,som jag saknar dig på jobbet varje dag :( Pussar&kramar i massor <3

2010-12-22 @ 17:04:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0