Semestern slut:(

Ja, då var det dags att börja jobba imorn 7-16, gud sååå härligt! Men ja har ju endast 2 månader kvar innan jag ska gå hem den 24 oktober så ja hoppas och ber att jag kommer orka med det bra..
Får sådan värk när ja böjer mej och är för aktiv länge... men dom är så gulliga på jobbet så det kommer nog lösa sig!

Bebisen sparkar, men mest bak i rumpan på mej, märkligt att den ska ligga så långt bak... även urinblåsan får sitt när ja känner att ja börjar bli kissnödig... Min högerljumske värker en hel del, nästan omöjligt att knyta skorna själv... tur man får hjälp i alla fall.... Men är såååå underbart att ha bebisen i magen... Träffa min kompis Martina igår som oxå var och fira brorsan, hon hade med sig sin pojk, Benjamin, bara 3 månader gammal, men gud så go! Lite svårt tycker ja det är när man ska hålla i dem när de är så små.. men man vänjer sig väl sen...

Nu ska ja ta ut maten ur ugnen, indonesisk kycklinggratäng,,,, mums!

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0