Målning av byrå!

Tog med en bit av spjälsängen och åkte för att köpa färg i samma kulör som ja ska måla byrån i... ja har lagt på ett lager färg nu men ser att det behövs ännu en strykning.. Så ja får vänta tills det torkat så får ja stryka på igen!! Sen är det bara att tvätta alla bebiskläder vi har och lägga ner i lådorna...
Vi hittade även en tapet som vi ska ha som fondvägg i bebisrummet, så den får vi hämta i övermorron, blir roligt det! Snart ska ja gå ut och plocka av lite äpplen av äppelträdet och göra en äppelpaj, så ska vi gå bort till mamma och pappa och fika ikväll, blir mysigt!
Älskling å ja var även till lantmännen och inhandla ett nytt foder till min kära häst... eftersom han bara "står" nu så köpte vi havrefritt musli till honom som en utfodrar en annan häst i stallet med oxå, ser jätte mumsigt ut... Toya och Tilda fick även ett varsitt grisöra som är såååå gott, blir helt lyriska när de fått ett.. Toya fick även en pipleksak som var på rea... Hade kostat endast 49:- och vi fick den för 24,50:- det var ett fynd det;)
På torsdag ska vi hem till svärföräldrarna i Hagfors för att fira min älskling som fyller 27år på måndag.. vi åker upp dit så hans mormor och hennes man kan vara med oxå, blir för långt för dem att åka ända till Karlstad, så det ska bli mysigt... Sen fyller även min bror 20 år på lördag så då blir det fest hos mamma och pappa, då blir det nog håll igång... Kommer ihåg min 20 årsdag blev jämt litte för mycke sprit för min del då.... usch va hemskt, också har pappa filmat mej då också, inge vidare att se nu.... Så på söndag ska vi ha kaffe och tårta av nåt slag här hemma för Andreas, han är inge glad i sötsaker, men budapesttårta brukar fungera så det får det bli!

Hoppas alla haft en bra dag...

Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0