Barnmorskebesök!

Då har vi varit hos barnmorskan återigen och allt såg bra ut...
Vi hade växt precis enligt kuran sf-måttet ligger på 27 och bebisens hjärtslag 150 slag/min...
Mitt blodtryck ligger 130/60 och blodsockret 6,1 så allt va bra:)
Idag är jag trött,trött,trött.... känns inte som ja kommer vakna alls idag, så är det vissa dar tyvärr...
Vill åka och titta på lite bebissaker idag, fårse om ja får med min kära man, annars slår ja en signal till mamma och frågar om hon vill åka med!

Hoppas ni får en bra dag, själv så har man precis tagit en samarin för denna hemska tryckande värk i halsen, så nu släpper det nog snart..

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0