Jobbhälj!!!

Har det vart för min del! 12-21.30 lördag och 10-17 idag så nu var det gjort! Hann träffa Andreas innan han skulle till Norge idag så det var gött!! Alexander stod i fönstret och ropade Grattis Mamma när ja kom hem, det gjorde allt det!!! Till råga på det stod det 2 paket och en blomma på vedspisen oxå::):)

Det trodde hon inte när hon slutade jobbet det:) i där fanns det 4 iitalla rödvinsglas såååå fina och i det lilla paketet fanns en pressobryggare så ja kan göra 2 koppar kaffe när ja är själv:) slipper ja sätta på bryggaren hela tiden! Vår induktionshäll kokar ju upp vatten på nolltid så det blir perfekt!

Berättade min framtida plan för min chef idag som ja hoppas går vägen.. Hann visste dock om det redan vilket ja tyckte var tråkigt då ja såklart hade viljat berätta det själv öga mot öga med han. MEN ja har ju som sagt vart borta 1 vecka så då händer mycket. Tyckte det kändes pinsamt att ja inte sa nått till han först..:(

Ledig imorn!! Härligt!!

Ha det fint!

Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0