Ledig Måndag!

Jag jobbar endast 1 måndag av 4 vilket är såååå underbart! Helgen blir desto längre och det känns ganska gött när Andreas åker på söndag kväll att ja inte behöver stressa mej å Alexander i säng!

Idag tog vi det ganska lungt på morronen, drack kaffe, stekte ägg och myste innan vi gick ut till hästarna vi 9.30... De fick gå in så sent igårkväll så det gör inget.. Nu ska de ju ut vid 05.45 2 dar i rad eftersom ja börjar 06.45.. Så det blir ju lite skillnad.. Töligt att det är så mörkt vid den tiden på morgonen nu, det är väl i och försig bra att ja får gå ut direkt för då vaknar ja till!

Vart ute hela f.m med vovvarna, vi gick förbi Börje så de fick leka å springa av sig, härligt för dem! Så Toya har legat helt utslagen på baksidan hos mamma & pappa efteråt.. Bestämde mej för att åka till Oliven å köpa mat idag.. Fick medskick av pappa att köpa med till han & Alex som är hemma å tapetserar.. Det blev räksallad för min del, mums var det efter ja lagt Alexander för att sova middag...

Om 1 vecka ska ja testa.. uh, ja är så nervös och tycker att mensen är påväg hela tiden vilket ja tyckt varje gång om ja inte minns fel.. Toa besöken är alltid jobbiga... vill inte se att det satt igång, orkar inte känner jag:( Nu jobbar ja hela helgen som kommer så ja kan ha nått annat att tänka på..

Nu ska ja slänga mej på soffan en stund sen är det bara att gå ut i stallet å mocka, vilket Alexander blivit en pärla på;)

See you!!

Kram!



Kommentarer
Fredrika

Det kommer gå bra!! Men jag vet känslan toabesök är pest! Kram

2012-10-08 @ 16:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0