Heldag On Work!!

Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen inomhus på jobbet.. Insåg när ja gick ut vid 19.15 att jag inte hade vart ute på hela dagen... Jätte skönt var det ute och hade tydligen vart det idag!!

Blev hemmagjord pizza när jag kom hem, jätte gött och sen var det ut i stallet som gällde! Tränade lydnad med Toya, skit kul, min hund bara älskert!! Och hon är såå villig att arbeta och göra bra ifrån sig... Men när det blir fel säger mamma -Tokigt, oxå börjar vi om och belönar fort när det går som det ska!

På Tisdag ska vi till Annika på Lundagårds Hundskola och köra ett privat pass.. Försöker med det varannan vecka eller varje..( Nu var det dock mer än 2 veckor sen vi var där ) Sen på onsdag ska vi ut å spåra med gänget! Så veckan är fullspäckad!

Imorn ska lilltussen tillbaka till dagis:) Ja har packat hans väska så allt är klart, bara att åka! Kommer nog bli lite jobbigt att lämna han nu när ja är van att han vart hemma hela tiden.. Men hoppas han inte gråter i alla fall!

Hoppas alla haft en bra söndag!!

kram!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0