Tät i hövve!!

Har blivit värre nu under kvällen:( dret såå Töligt att vara förkyld!
Har i alla fall vart på kurs med Toya, där ja började på att plocka in momenten vid sidan, stå ska ja lyckas få till, till nästa gång. Dvs jag och Toya går fot, jag säger STÅ då ska hon stanna medans ja fortsätter framåt!

Fick till det ett par ggr idag faktiskt:)

Nu har vi lagt oss, jag, vovvarna och Rocky och ser på televisionen:) Rambo har inte kommit hem på 2 dar så ja börjar bli nervös vart han kan vara, han kommer ju alltid hem varje dag..

Nej nu ska ja sova så får vi se om Alexander orkar sova hela natten med den täta näsan, stackaren!

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0