Födelsedag..

Hipp hipp Hurra, igår var det Matildas födelsedag... Hela 7 år blev hon:)


Tårtan jag och Alexander gjorde, med leverpastej och friskies hundmat emellan:)




mmmm, jätte gott:)

Vi blåste även ballonger jag och lilltussen, det tyckte han var såå spännande...



Min kära far gör samma ritual med Alexander som han gjort med Lovelia:)....


Lär han expressomaskinen:)

Man kan även bli väldigt trött efter lite mat i magen...







Idag kommer Ingrid med familj hit och hälsar på oss, ska bli trevligt.. Innan ska vi med pappa till Bergvik, för ikväll ska vi äta massa tapasmat igen, så då ska vi gå och frossa i disken och välja ut massa gött... finns inget bättre:)

Nu ska ja krypa ner bredvid min älskling i soffan, för han är ju hemma igen:)

Puss!


Kommentarer
Sara

Vilken fin tårta du har gjort!!!

2011-03-18 @ 14:07:32
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Karin

Grattis Tildisen! (En dag försent) =D Pussar

2011-03-18 @ 23:38:33
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
zandra

Nu får du ta och uppdatera. ligger ju här sjuk och behöver nått kul att läsa :P

2011-03-20 @ 08:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0