Hårfixardag:)

Åh, äntligen fick ja tummen ur och ringde frisören och hörde om det fanns nån tid idag... sååå trött på denna utväxt! Så vid klockan 14 ska jag dit och få ordning på det.

Det blev lyckat med klockan som Andreas fick av mej, han gillade den så det var bra! Mamma och pappa var här en sväng så av dem fick han en hårtrimmer... Mamma har så ont i halsen och var helt slut så hon stanna inte länge utan gick hem och la sig... Det smittar inte för det har de kollat! Även Dick var här en sväng.

Alexander och jag har vart ute hos hästarna, och även druckit kaffe hos morfar och mormor, så nu sover han ute i sin vagn... jag har hunnit plockat lite, måste dammsuga oxå..


Grisen är så go..


vill gärna äta upp den...

Han fick även ha min gamla jeansjacka på sig idag, ärmarna får man vika upp annars passar den bra!


Hundkopplet vill han alltid ha i vagnen...

Imorn kommer Anna hit med sin hund Diezel så Toya och han får leka, jätte kul och perfekt att hon får springa av sig ordentligt när vi ska på hundmöteskursen på kvällen.. blir trevligt!

Ha en fin dag// Kram!


Kommentarer
Anna

Hej! Kul att ses imorgon! Hoppas du blir nöjd hos frisören också! Ha en bra dag, kram!



/Anna

2011-08-24 @ 13:37:15
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0