För en vecka sen...

Satt vi i bilen påväg till färjan i Trelleborg.. kan inte förstå att det är en hel vecka sen...
Så underbart att bara sitta och njuta på uteserveringar, titta på folk och bara njuta av livet!



Alexander, Pappa, Andreas och mamma..

Det blåste en del när vi var i Binz men inget som störde mej, tycker det är lite gött... Blir inge skönt om det bara är stekande hetta.. Dock var det svårt för Andreas att sätta upp tältet till ALexander:)


Men efter lite mixter gick det bra...

Idag ska vi kanske till ikea med mamma och pappa, jag och Alexander..



Igår flytta mina höns till Gustav och fast jag inte haft dem länge kändes det i hjärtat när de åkte:( Men de kommer få det jätte bra på den stora gården och 4 vänner till..

Alexander har fått 3 tänder i överkäken och tror den 4:e är påväg, 2 av dem har bara spruckit igenom men den 3:e syns väl... Tog väldans tid för de att komma ut när de väl syndes... i underkäken kom de fram nästan direkt och växte upp!

Ha en fin dag!

Kramar


Kommentarer
Anna

Det ser mysigt ut! Vi ses imorgon!!



Kram Anna

2011-08-08 @ 13:47:54
URL: http://www.familjenragnarsson.blogspot.com
Carro

Tack snälla för kommentaren på min blogg gällande dom funderingar jag har :-) Det värmer verkligen!



Ha en härlig sommar och ta hand om dina fina pojkar!



Kram

2011-08-08 @ 23:18:05
URL: http://carolinatjader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0