Mammas Älskling!



♥ÄLSKAR DEJ SÅÅÅ♥



Jätte skönt att somna i bilen....



Kommentarer
cissi

Jag förstod väl att det skulle vara ett kort på vackra Alexander även här =) men gud va glad jag blev när jag fick det i mobilen =) Det första jag såg när jag satte på mobilen efter jobbet var denna goding och då blev hela dagen så mycket bättre ;)

Puss o kram <3 (vart är mitt inlägg om kjolen?)ha,ha..

2010-11-18 @ 18:38:25
Karin

Åhh, va söt han är! =) O på tisdag får jag äntligen snooza på underverket. =) Puss o kram

2010-11-18 @ 19:14:42
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Sara

Så himla söt!

2010-11-18 @ 21:27:17
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0