Trött..

Här håller förkylningen i sig, har sovit 3 timmar nu på förmiddagen oxå, helt igengrodd!
Men det går nog snart bort är ju ledig i morn oxå. Mamma å ja ska nog till ikea en sväng imorn kväll har inte vart där på år å dar, Andreas tycker inte det är nån höjdare att åka dit, så då får ja ta en sväng med mamma...



Jag är sugen på att köpa nåt hem var sålängesen, dukar är ett måste så det ska ja inhandla!
Måste in på h&m oxå för ja behöver inhandla bh:ar, märkligt de har blivit för små! Undra om brösten kommer förändras mycke efter graviditeten, för 7 år sedan la ja in koksalt i dem för mådde så dåligt för ja hade noll till bröst. Istället för silikon så är det koksalt i inläggen, behöver aldrig byta ut dem och skulle de gå sönder så är det helt ofarligt. Inläggen anpassar sig efter kroppen och syns knappt att ja har det... med kläder på syns det defenetivt inte. Undra hur de kommer se ut efteråt, det vet man ju aldrig, kanske blir gör knas.. jaja inte hela världen jag får ju nåt jag väntat på hur länge som helst.. För första gången på 7år har ja haft känsel i hela bröstet, försvann tyvärr en del när ja gjorde ingreppet, kom åt nån nerv, men nu när ja e gravid har ja fått tillbaka känseln och det är ju positivt!

Jag har inte vågat ställa mej på vågen igen, ja hade nåt min maxvikt innan ja blev gravid, mycket bra! Ska försöka att hålla igång så mycke som möjligt så jag kanske inte går upp så många onödiga kilon. Ja går ju ändå en hel del med hundarna, hoppas ja orkar hålla igång mycke fram tills det är dags.

Nej nu ska ja se lite på tv:n.

Ha det bra.
Kramar!



Kommentarer
Jessica

Kroppen förändras helt klart, vare sig man vill eller inte, men det kommer ju nåt positivt av det, det är väl så man får se det när man står det med hängtuttar, haha. eller hur? Hoppas du blir frisk snart. kramar!

2010-05-25 @ 20:25:00
URL: http://cariisma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0