Massvis av regn!

Äntligen fredag och underbara Karin släppte hem mej tidigare från jobbet, i stället för att sluta 16.00 fick ja sluta 14.00, Tack sååå mycke:) hoppas du också tog dej hem då!
Var och gjorde efterbesiktning på min bil och det gick bra, hade blivit väldigt besviken om det inte gjort det när man var tvungen att laga grejor för 5500:- på den och samma sak på saaben vi har, jätte trevlig kostnad!

Ikväll var vi till mamma och pappa och fick wook, jätte gott, satt å töla ett tag efteråt sen gick vi hemöver.. Nu sitter ja här och ser på tv:n, animal planet som ja e besatt av... djurpolisen. Toya är oxå med och tittar hon är såå intresserad, släpper nästan inte blicken från tv:n en enda gång! Åh va ja älskar mina djur, det bästa som hänt mej, förutom Andreas och bebisen såklart... men ja tycker det är sååå kul! Skulle ja vinna massa pengar skulle ja flytta dit ja inte stör nån och ha massvis av hundar jag blir så gla av dem... tror det är svårt för folk som inte är glada i djur att förstå va mycke de ger en..

Nu har ja precis tryckt i mej en piggelin och en bullbit, smaka bra i min tjocka kropp!
Hoppas alla haft en trevlig fredagskväll.. nu ska ja lägga ner mej ett tag har en sån tryckande huvudvärk, får det när det är sånt här väder tyvärr, slår aldrig fel!

Kramar i massor//Louise


Kommentarer
F

Tack för din kommentar & dina lyckönskningar :)

Hur är det med dig? kram

2010-05-22 @ 09:43:13
URL: http://langtarsa.blogg.se/
Karin

jag kom iväg 20 över o det va helt underbart skönt.. Fast det första jag gjorde när jag kom hem va att lägga mig o sova till halv 6.. =D



Vilken tur att bilen gick igenom, det är inte kul att krångla när man som dig är beroende av den!



Hoppas du har haft en bra lördag o att huvudvärken o allt släppte! Pussar i kramar

2010-05-22 @ 22:01:40
URL: http://mycurse.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0