Snart avfärd mot Falun!

Hej på er!!

Ja som sagt idag ska vi fara till Falun,, drygt 23 mil härifrån... Vi har planerat att åka på eftermiddagen idag..
Ska bli gött när vi äntligen är där,, vi funderar på att ta med datorn, lite gött är det ju med internet om det är massa dret på tv:en!

Måste lägga ut 2 bilder på fasters älskling!



Jag är så söt och go!
Den 25/2 fyller ja 7 månader.. pussgurk!

Idag är det jätte fint väder, kallt men solen skiner jätte fint. Ska ut och gå med mina två tussar snart få lite motion och det behövs kan ja lova!
Idag känner jag mej inte så utsprängd mår lite bättre faktiskt, igår var det nåt bedrövligt måste ja säga... Helt färdig!
Vid 15.00 tiden idag ska vi hämta mamma och pappa på Karlstad flygplats och de är säkert inte alls bruna.. gud va gött de måste ha haft det,, och jag ska antagligen få min väska de hade köpt med sig:)

Idag ska jag fixa alla hästarna i stallet.. göra iordning så det är lätt för tjejen som jag bad att ta ut hästarna imorn,, hon hyr en stallplats av mej, jätte go tjej!
Kändes så pinsamt att fråga om hon kunde hjälpa mej, de bor i stan och det är ändå 1,5 mil hit också börjar hon jobba 08.00 till möran! Men ja fixar så det går smidigt!



Att det kan vara så kul i snön när man är så liten.. hon hoppar som en liten räv upp och ner upp och ner hela tiden!
Min andra tuss går på stigen och står och väntar när den lilla leker,,, smart hon!




Ha en underbar dag!!
Håll tummarna för oss imorn!

Kramar i massor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0