Gravid vecka 10+4!

Japp, då har man gått in i vecka 11, knallar på ganska bra tycker jag.
Idag lyser solen riktigt vårväder. Det gjorde den även igår var det +14 grader.
Det var min jobb söndag igår men slutade vid 15.00 och då åkte vi direkt till skogen och gick med vovvisarna. Gör härligt var det!
Sen var vi faktiskt och köpte pizza på en pizzeria som precis öppnat här, var väl ganska go. Sen gick vi ut i trädgården och grejade, jag fixade även alla boxar i stallet och gjorde fint.. vi krattade det mesta som behövdes. Så vi var faktiskt ute och grejade ända till klockan 20.00, jätte skönt!

Min graviditet går bra, mår faktiskt bra förutom lite trött och illamående ibland. Det enda som är jätte jobbigt är att mina tarmar krånglar, så jädra jobbigt!
Idag ska ja fixa mina naglar som jag fick i födelsedagspresent, ska bli spännande, hoppas det blir bra!
Nu ska jag hänga ut tvätten i solen och sätta mej i solväggen och sola mitt bleka ansikte!
Ja ska försöka skriva lite oftare, roligt att ha kvar sen när jag är färdig med min graviditet och kan titta tillbaka!

Ha en skön dag i solen.

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0