Mysdag med mammas bästis Klemens:)

Vart hos världens goaste och finaste Klemens- Madde! Och slut i huvudet som jag är så tog ja inte kort på hennes fina mage:( glömdes helt bort! Alexander och jag fick kaffe och kärleksmums, hur gott som helst!!
Som vanligt blev Alexander trött efter ett tag, så ja fick åka hem för att lägga han... tror ni att han somnade... nope, vi stod upp i sängen och ville inte sova..


Morronmys med vovvarna..

Jag fick en form med massa svamp av mamma och pappa häromdagen som ja satt å rensa i typ 2 timmar, men oj så gott att ha i frysen...


Blir ju inte så mycke när man förvällt...

Alexander och jag ska upp till skogen där vi brukar vara med vovvarna och gå och plocka trattisar nån dag... idag blåser det storm här, men inget regn än så vi kanske går dit å kikar sen:)

I och försig skiter han i regnet för då är det roligast att vara ute:)


♥snosen min♥

Häromdagen åt vi gurka hos mormor och morfar... mums!


grönsaker ska man ha!

Snart ska vi ta oss lite mat, det ska bli gott det!

Kram på er!



Kommentarer
Maddy

Saknar er redan!! Å ja glömde väl bort att ta kort på lillprinsen ju! :( Tack för att ni finns! <3

2011-09-13 @ 16:57:47
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0