Jag övervägde...

Jag övervägde att sluta skriva... men insåg så småningom att det är ju här jag skriver ner alla framsteg Alexander gör och även allt annat som händer runt omkring oss!
Så ursäkta mitt långa uppehåll!

Helgen som var, hade några av våra vänner grillpartaj och det var gångavstånd för oss så vi tog en promenix dit så fick Alexander somna i sin vagn... gick jätte fint och runt 00-tiden knalla vi hem och lyfte över han i sängen där han fortsatte att sova:)

Bilder från kvällen!


Vi satt i gräset ända till solen gick ner..


Älskade Botti♥


Min vän Sofie & min yngsta bror Marcus.


Det var blandade åldrar på oss, jätte kul!


Hampus och Marcus...


Sofie..


Min underbart snygge man;)

Det var en härlig kväll med mycke gott grillat:)

Vad har vi hunnit med mer tro... hm.... jo allmänlydnandskursen är avslutad gick jätte bra och vi har lärt oss såååå mycke som vi har nytta av, inkallning, fot, belöningar, förbud, provat på att spåra i skogen m.m Så nu den 12 juli ska vi gå en spårkurs som hålls vid sörmon, ska bli mycket trevligt!
Allmänlydnad 2 sätter inte igång förrens i slutet av augusti och ja vill gärna hålla igång och prova på saker och se vad jag fastnar för!

På avslutningen skulle våra konster visas upp, egentligen var det gången innan men om ja ska vara ärlig hade ja helt glömt bort att träna... jag var så inne på att träna in allt ja lärde mej så konsten blev åtsidosatt så vi fick skjuta upp det till sista dagen som var söndagen efter....

Ja och Toya skulle visa upp rulla runt:) Jag blir så förvånad vad lätt det går att lära dem bara man lägger ner tålamod och tid... försökte första gången på torsdagen, efter mycke om och men insåg ja att leksaken var bättre belöning än godis... så på fredagen kunde hon sin uppgift Rulla Runt:)


Toya, Tilda och Alexander efter en promenad.

Idag ska det inhandlas paket till vovven Benjamin som fyller 2 år och snart är det även Toyas tur den 5 juli:)


Benjamin!

Även den nytillkommna i familjen växer, igår gick jag runt och bar han när de var hos mamma och pappa... oj så liten... kommer knappt ihåg när Alexander var så:(

♥TRISTAN♥


Ligger gott på fasters mage:)

Nej nu ska vi ta och åka ner till affären och även till Pet`s, smart av mej att handla blöjor igår när jag var med pappa in på jobbet och sa hej till mina arbetskamrater! Det är ju så roligt att åka extra bara för det;)

Hoppas några av er stannar kvar trots att ja vart dålig på att uppdatera!

Puss och Kram!



Kommentarer
Sara

Jag har saknat dina inlägg, men självklart är jag kvar!

2011-06-22 @ 20:29:28
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0