Sprattlar för fullt!

Jag har en sparkande och sprattlande bebis i soffan, jätte pigg och go:)
Inatt som han 19.00-05.10, godingen!







Som ni ser flyger händerna runt oxå får han en sån här go min när han kämpar på!

Vid 12 tiden idag beger vi oss till Gisela och myser med bebisarna... mycke trevligt! Jag får möta upp min goa Karin utanför för jag åker inte hiss helst och ABSOLUT inte själv... mycket jobbigt, speciellt nu när man fått en liten tuss, för på en del ställen har man inte mycke val har jag sett.. Men som Gisela skrev 18 halvtrappor vet ja inte om ja överlever upp till henne... bra kondis och fit kropp har man ju;) eller inte!!!

Ha en skön dag nu är det stallet som gäller!!!

Pussar!


Kommentarer
AnnaMalin

Nämen så go! :-) Härligt att han sov så länge!



Hoppas det är bra med er :-) Kram!

2011-02-21 @ 19:04:38
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0