Tredje advent!

Mys det är med advent!
Imorse när vi gick upp smaka vi på skinkan som hade stått i ugnen hela kvällen, mums va gott det var!

Martina och Benjamin var här igår.. Barnen lekte och vi satt å töla, även Dick kom förbi en sväng! Alexander gick på sista krafterna efter att inte sovit på hela dagen.. Men funka skapligt.. Prova att lägga han men icke bara gallskrek å var helt förstörd...
Även kvällen gick i den andan... Pust!

Idag ska vi endast ha det och inte göra ett endaste dugg!! Jo, måla smidesgrinden!

Kram!



Kommentarer
Fredrika

Japp det är jag fast här är jag mer öppen om vem jag är ;) och skriver mer om vardagen...hihi

2011-12-11 @ 12:18:24
URL: http://gikasasja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0