<3 Billy-Bob <3

Och min bäste vän Madde kommer hit till morronen!! Mys det ska bli!! Jag och Alexander var till bergvik idag och köpte ett års present till den lille snossen:)

Vi har bestämt date redan 09.00 imorn för ja ska vara hos doktorn klockan 11.30... Då får vi se om det hänt nått med mina äggblåsor... Känns det som i alla fall:) Det kör i magen och ja mår illa emellanåt... Utsprängd... Ja, mer än vanligt!

Shoppade lite åt Alexander idag oxå, kunde köpt massvis med kläder!!! Hittade en spindelmannen huvtröja som vi bara var tvungna att köpa:) Sen blev det 2 tröjor till med dragkedja fram på rean:) Skitsnygga!! å endast 60:- styck!!

Ikväll stängde ja på jobbet som alla andra torsdagar! Var en riktigt rolig kväll, har skrattat Mycke!! Det är härligt dä!! Sen var det bara slänga sig i bilen och hem å injencera:) Har lyckats fått blåmärken på köpet denna gång, har ja inte lyckats med förut så det var nått nytt!

Ha det gött!!

kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0