Nu!

Är det förhoppningsvis dax!! Håll nu tummar för att nått av våra ägg klarar upptiningen på tisdag:) Har 3 stycken så jag hoppas att det blir bra!!

Klockan 14 på tisdag ska jag vara där & de skulle ringa vid 12 ifrån labbet å säga om det gick bra vid upptiningen.. Får väl vända om det det skulle vara så typiskt men det får man inte tro!

Hoppas alla mår bra! Vill säga GRATTIS till en vän till mej som är i vecka 13 nu efter att kämpat!! Tänker på dej och är såååå gla för er<3 kramar!!

See you!



Kommentarer
Fredrika

Spännande håller mina tummar och tår =) kram

2012-09-28 @ 18:20:13
Sara

Självklart har du mina tummar på tisdag :-)

2012-09-28 @ 19:26:36
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
Anna

Håller tummarna på tisdag!!!! Sofia ska också ha igen!! Nu blir vi snart en liten grupp igen :-)! Trevlig helg på dig!! Kram

2012-09-28 @ 20:17:49
Maddy

Håller så hårt jag bara kan!!

2012-10-02 @ 23:41:35
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0