Sommarstugan!

Har haft en underbar helg i sommarstugan i Lidköping! Vart in till stan å vart på delicato outlet, fikat på Rörstrand och bara strosat runt å myst!

Det spöregnade ju såklart som vanligt, men mamma å jag tog oss en långpromenad ändå med vovvarna.. Bara man klär sig rätt så går det ju!

På e.m igår kom min kusin Linda å hennes man Thomas å deras son Isak, fikade och åt budapest tårta som mamma köpte på outleten!

Sen på kvällningen bastade jag å Andreas och tog oss några öl... det var gött det! Bara sitta å prata å ta det lungt, mys det<3

Nu väntar vi på att solsidan börjar, sen är det bara hopp i säng för börjar jobba 06.45 och sen har vi spinning med chefen runt 10 tiden på friskis:):) pust kommer bli kämpigt det!! men ser fram emot det, ska bli sköj!

Ha en fin söndagskväll!!

kram!



Kommentarer
Sara

Jag har inte kunnat kommentera hos dig på ett tag, kan bero på att jag mest har läst från mobilen.

Hur som helst är jag så ledsen att det blev minus den här gången. Hur känner ni nu inför ett till ev försök?

Många kramar

2012-10-22 @ 08:12:24
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se
mormor

mormors goding. älskar dig Alexander

2012-10-22 @ 13:16:27
Cissi

Kika gärna in och tävla hos oss...eller varför inte följa vår blogg via blogglovin!
Ps, fin blogg du har!
Cissi/Kidzshopping

2012-10-24 @ 20:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0