Hallåj!

Här är ja.... något besviken fortfarande men återigen glad för min mens kom igår.... Det vill säga vi hinner med det sista ägget innan jul om allt går som det ska... kontroll hos doktorn 6 december, därefter ägglossningstest som ska visa omslag, rätt datum så det hinns med innan de stänger 21 december i Falun och att det sista ägget klarar upptining... Så JA det är litte som snurrar i huvudet när det inte bara är att ligga med varann som man normalt ska lyckas med!;)

Har en känsla i kroppen som inte går att beskriva,,, den har kommit över mej flera gånger sen i tisdags... ja blir ledsen, skit tung i axlarna precis som nån står å trycker ner mej, känner mej otillräcklig å som att allt är mitt fel... usch... Alexander är ju såklart min hjälp i allt detta då ja blir så gla av allt han gör , säger och allt han pratar om hela tiden:)

Nu hoppas vi på sista ägget för ja vill inte börja om med alla sprutor igen,, känns som ja gjort klart det nu!

Ursäkta klagoinlägget men måste få skriva av mej .. och TACK för alla fina hälsningar ja fått<3 de värmer!!

kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0