Botti & Jag!

Fick bli hemma idag med lillen då han vaknade igårkväll vid 23.45 och hade symptomen av krupp.. Svårt att andas, en skällande hosta och hes som bara den...:( Har hänt 2 ggr innan och har samband med när han börjar bli förkyld...

En av hans fröknar på dagis har haft 2 barn med detta och det var hon som berätta för mej vad det var, hon kände igen den speciella hostan de får... Det som hjälper är när han är sittandes och får friskluft då släpper det ett tag... Men såklart är han inte alls i form, stackaren... Släpper efter ett par dar,,:(

imorn är min testdag... vilket ja inte alls tror kommer gå bra... Är alldeles för körig i magen för att tro det ska ha gått bra... men men vi får se...

Ha en fin dag....

Kramar



Kommentarer
Sara

Så jobbigt med krupp, hoppas att han kryar på sig fort!

Du har mina tummar imorgon!!!

2012-11-19 @ 20:27:00
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0