Pappas födelsedag!

Idag har vi firat min pappa som fyllde 54 år... vår present blev en whiskey av en dyrare sort, då han säkerligen kommer uppskatta det... Det bjöds på smörgåstårta som var jätte go och till efterrätt blev det kladdkaka med hallon och grädde! Mums!

Alexander hade haft en bra dag på¨dagis, satt sandlådan när jag hämtade han och körde runt med en grävmaskin, så söt... och som alltid när jag kommer så ler han och springer fram till mej, det är Kärlek det!

Min frukostrast på jobbet spenderade jag med att försöka få tag i barnmorskan på sjukhuset för att berätta att jag blev gravid och få tid till ett ultraljud... det kollas alltid som rutin i vecka 7 när man gjort provrörsbefruktning, vilket oxå känns skönt.... Men jag lyckades ju såklart inte komma fram, upptaget hela tiden så ja får prova imorn igen... Min ledig dag är på torsdag så i sämsta fall får jag ringa då....

Ringde även Falun nu ikväll och pratade med barnmorskan där som gratulerade jätte mycket och sa att det var ett riktigt fint ägg som satts in:) Hon hoppades att jag skulle få till en tid för ultraljud innan semesterstägning å allt.. falun har semesterstängt i 5 veckor från och med vecka 26 så jag anar nästan att Karlstad någonstans där ikring oxå stänger i och med att de samarbetar med Falun blandannat....

nope nu ska det bli lite tv innan läggdags, 04.45 ringer klockan varje måndag-onsdag för då börjar jag vid 07.00 och ska ut med hästar och hundar innan!

♥Tack för alla grattishälsningar, det värmer♥

Kram kram!


Kommentarer
Fredrika

2012-06-12 @ 09:35:11
Fredrika

Har lite frågor om syskonförsök kan du mejla mig din adress :)

[email protected]

2012-06-12 @ 09:36:37
URL: http://langtarsa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0