Äntligen...

Kommer bilder från Zandras födelsedagskalas... Satt och skickade iväg massa på framkallning igår från systemkameran, härligt att få ut dem så man kan sätta dem i album...


Lovelias rum är roligast av allt tycker Alexander...


Zandra fick tulpaner av mamma & pappa och Rosor av oss...


Lovelia och mamma...


♥Tussen mammas♥


Tristis som Lovelia säger...




De goda bakverken som hon hade bakat....


godingarna...

Var även till min bästaste Madde och träffade underverket igår... Och om han var fin.... går inte att beskriva, helt perfekt... men klart han inte kunde bli nått annat med världens underbaraste mamma♥
Tummen var väldigt duktig med han måste jag säga.... som han aldrig gjort nått annat förut:)
Älskar er♥

Blev dock inte många bilder med bra kvalite så ja plockar de som går att titta på... vill ju inte lägga upp allt för suddiga bilder på den lilla godingen...




gudars sååå go




stolt pappa

Fick även en gullig bild av Madde igår kväll...



Nu ser vi på skidor... eller jag ser på skidor Andreas sover i soffan bredvid... jobbigt att gå upp en morron på 2 veckor med Alexander kanske;)

Ha en fin dag sen ska vi ta med vovvisarna och gå vid fryken... myyys!

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0