Hade gått...

jätte bra idag på dagis! Ha hade ätit bra och somnat i sin vagn igen:)
När ja kom och hämta han så satt han på en frökens arm och såg allmänt sliten ut.. men det brukar han vara efter han sovit. Hon tyckte han kändes varm som att han hade feber, svårt att säga eftersom han blir varm lätt så jag sa att jag skulle kika på det till imorn och höra av mej om det höll i sig...

Nu är han pigg som alltid och härjar runt som bara den så det var nog bara för han hade sovit!

Var in i blomsteraffären och köpte 20 stycken tulpaner som jag pynta med kvistar och de 2 rosorna som överlevt från alla hjärtans dag.. Mysigt det är med blommor, ska man alltid ha till helgen egentligen!

Hoppas alla haft en lika underbar dag i solen som vi haft!

See you:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0