Tända ljus!

Det är nått ja verkligen ÄLSKAR att göra på kvällen.... Går åt ett par säckar om året här hemma;)

Nu är det min jobb vecka med helg å allt.. Ledig torsdag-fredag alltid innan ja gör helgen men imorgon ska ja rycka in 16-21.30 för det hade kört ihop sig... En ganska skön tid kan ja känna då det hinns med massor innan man ska iväg..

Blir spännande att se hur ja lyckas med allt då ja inte gjort ett sånt pass sen jag gick hem innan ja skulle ha Alexander... Mindre roligt för den som kommer dagen efter kanske;)

Missar ju tyvärr grillkvällen hemma hos mamma å pappa när alla ska dit... Pappa har vart till Ica å köpt färska revbensspjäll som ska kokas å glazas å sen slängas på grillen, blir nog inte ett dugg gott.. Hoppas ja får mej en liten låda som ja kan micra när ja kommer hem, för det blir ju samma känsla eller inte...

Ovanligt pigg är ja ikväll... Andreas & jag skulle ta ett varsitt glas vin men ja tog typ 2 munnar sen räckte ja över glaset till han, smakar mej inget... Jag kan annars tycka att det är gott men nope inte nu..... Ja kör mina alkoholfria öl, det är gött det!

Nej, nu ska ja se vad som finns på televisionen!

Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0