Farmor och farfar!!

Har vart här idag:) Mötte upp dem på bergvik och åt lunch, mumsigt! Andreas och jag gick en sväng själva på bergvik och köpte nya gardiner till vardagsrummet på Hemtex. De hade fått in höstnytt och där hängde gardinerna rakt framför oss när vi klev in, blev jätte bra! Efter bergvik provkörde vi farmors nya Mini Cooper hem, fantastiskt söt bil och kändes förvånadsvärt stor inuti! Vore nått det! Min mage är skapligt bra,, var vaken en del inatt igen, men har vart ut på långpromenad idag och det kändes bra förutom att ja var sprängröd i ansiktet efteråt;) vad kan det bero på tro;) Träffade även grannen som ska ha barn i februari, hon kom fram å gratta oss,. Stackaren hade inte hört än att vi fick missfall,.. Känns att jag kommit över det bra nu, inte lika jobbigt att prata om det märkte jag.. Vi får hoppas att det går bra denna gång vi ska upp! Kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0