Bvc kontroll & Börje!

Japp, vid 13.00 idag infann vi oss på vårdcentralen för 10 månaderskontroll..
Hon tittade hur han rörde sig på golvet och även hörselkontroll, vilket gick utmärkt!
Vi vägde tussen och vågen stannade på 9,9kilo och längden var nu 74,5cm.... hela 7 cm hade han växt sedan 6 månaderskontrollen...


Morfars iphone är mumsig den:)

Vart en fullspäckad dag, blev ingen öppna förskola för ja orka inte hade så mycke att göra idag, ska ju på barnrytmik imorn med han, det ska bli sköj det!
Hunnit med en långpromenad i stormen men skönt ändå...

Vi har vart och träffat Toyas blivande man, efterträdaren efter Benjamin.... BÖRJE!
Men duuuud ja blir stollig vad söt han var, Alexander och han fann varanndra direkt och lekte runt på golvet... JAG VILL OXÅ HA!!!!!


Desto svårare att få med på bild då han röjde runt...


Fick en liten leksak av oss, den var kul den...

♥Finns inge finare i världen än dessa små varelser....♥

Nu har ja precis tänt en brasa var lite kyligt härinne å guud så mysigt ja och vovvarna fick det, ser på idol oxå såklart och sen ska jag se på Ensam mamma söker som ja spelade in igår!

Ha en fin kväll alla!

Pöss!!


Kommentarer
Maddy

Så kul att kunna läsa vad ni gör om dagarna! Gud vad jag saknar er! Speciellt min lilla prins. ;) Måste ses snart gumman! Jag är ledig måndag eftermiddag och på tisdag är jag ledig hela dagen (förutom barnmorske-dejten kl 8.30) Kanske skulle hinna med en köpp nån utav dagarna då?

Ja, jag hoppas också att pappersskiten går igenom. Orkar inte, redan jobbigt ju. :( Stackars, stackars du som fick jobba så länge.. nu börjar man förstå vad jobbigt det måste vart för dej smulan. <3 Pussa på min prins från mej! Älskar er! <3

2011-09-07 @ 11:36:28
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0