Rufstufs;)

Min lille bebis är en rufstufs efter promenaden:) Gör go i håret blev han när ja drog av han mössan..,

Här är det hockey på tv:n och brasan tände ja precis.. Kaffe å pepsi Max dricks det för fulla muggar!!

Har haft en underbar dag med massa vovvar som Alexander uppskattade jätte mycke.. Märks att han älskar djur, han skiner upp som en sol var gång han ser ett...

Har faktiskt syndat med en bulle ikväll nu när det var kanelbullensdag, tyckte ja var värd det nu när ja nått mitt första delmål ÄNTLIGEN!!!

Pöss på er!!



Kommentarer
Karin

Va duktig du är gumms!! Va glad jag blir för din skull!!!! <3 Puss

2011-10-04 @ 23:24:54
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com
Sara

Vad du är duktig!



Vilken härlig frisyr Alexander har!

2011-10-05 @ 07:56:41
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0