Tillökning....

Igårkväll vid 22.00 tiden hittade jag vår nya familjemedlem...
Det är en hankattunge med blandningen 50% långhårig norskskogskatt och mamman anar jag är en vanlig bonnkatt... Vill ju ha en kompis till stackars Rocky som inte är sig lik så då fick det bli såhär... har inte gett upp hoppet att Rambo kommer tillbaka men då får de vara 3 stycken inga problem... Han kommer bli långhårig den lille tussen....








duuuudars sååå goooo...

längtar tills han är här.......

Kram!






Kommentarer
Maddy

Ja gud så söt! Kul!! Ska jag komma och nypa bäbiskinder igen! ;)

2011-11-22 @ 14:28:39
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/
Karin

Med gudars så söt! Va mysigt med en liten i huset. <3 Puss

2011-11-22 @ 21:39:16
URL: http://a-piece-of-k.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0