Madski!!

Idag träffade ja min älskade Madde för en tripp till bergvik:) Hon är så fin med sin perfekta mage... Och alltid lika roligt å lättsamt har vi det när vi ses:)

Höll på att skratta ihjäl oss när vi spökade ut Alexander med en hatt inne på Lindex, han märkte inte ens att vi satte den på huvudet utan log bara åt oss när vi skratta... Stackaren;)

Provade ett par skor på han men gick Inge bra som vanligt så det blev 2 par sockor med hem och strumpor!

Tack min underbara Goa Madde för du finns hos mej.. Fast vi gör våra "uppehåll" på obestämd tid ibland;) Vi är lika så vi förstår hur läget ligger till:)

Allt bra med er andra?

Pussar!!



Kommentarer
Maddy

Go du är gumman! <3 Tack för att DU finns! Haha, gjorde precis ett inlägg med samma bild på min blogg. ;) Jädrar vad jag skrattade! Puss på er mina underbara <3

2011-11-16 @ 10:12:18
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/
Sara

Vilken härlig bild!



2011-11-16 @ 11:17:55
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0