Drömmen om ett barn!

Åh va bra det är, men ändå rör programmet upp mycke känslor som är både positiva å jobbiga... Lider med de som har svårt å inte lyckats..

Är såå lycklig lottad att vi fick vår lilla Botti... Tacksam å lättad är jag..

Hoppas att man får ett litet syskon till älsklingen någon gång framöver.. Hoppas fortfarande varje månad att man ska ha lyckats, men ser inte ut som " spärren " släppt sen vi fick Alexander.. Och konstigt att ja inte tänker mindre på det heller.. Kanske låter konstigt men så är det...

Sov gött!!

Kram!



Kommentarer
Dara

Jag sitter också fastklistrad framför tvn på torsdagar, känns tråkigt att det var sista avsnittet. Jag håller med dig att det rör upp en massa känslor. Hoppas som dig att Mendelssohn inte ska dyka upp varje månad, men samtidigt tänker jag varför ska vi lyckas själva nu då vi inte klarade de tidigare.... Men hoppet är det sista som överger en!

2011-11-25 @ 07:08:30
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Maddy

Tänker också på er varje gång jag ser programmet. Vilken otrolig tur ni hade att det gick så bra. Även fast jag inte gick igenom samma sak med ivf:en så förstår jag ju ändå vad ni kämpat. Vet hur det känns när man bara vill ge upp. Är så glad för både eran och våran skull att det faktiskt gick tillslut! ;) Vi kommer ha dom finaste och goaste ungarna på hela planeten, och mer kommer det! ;) Älskar dig gumman! <3

2011-11-25 @ 10:08:13
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0