Baksidan...

Med att Rambo är borta är att ja är rädd varje gång Rocky går ut, varje gång han inte kommer när ja ropar, varje gång en bil kör fort förbi...

Jag skämmer bort han med "blötmat" inte bara de hårda kulorna längre.. Jag säger inte till han om han gör saker han inte får, han blir sååå bortskämd i tron att han kanske håller sig kvar hemma..

Visserligen blev de ju det ofta förut oxå men nu tycker ja så synd om han när han går runt å gnyr och ser ut att leta efter Rambo hela tiden....

Stackare...



Kommentarer
Maddy

Uhh va synd om er! :(

Fyy, man vill ju bara att dom ska stanna inne för alltid, men det är ju inte snällt det heller när dom är vana att få springa fritt.. Går det verkligen skämma bort en katt mer? ;) Godingen då!

Kul med loppis då! Säger till när jag vet lite mer, men det är ju som sagt 1,5 vecka dit.. Älskar er såååå mycket! pussi! <3

2011-11-03 @ 12:04:10
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/maddy/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Älskade Alexander, Toya & Tilda!

Välkommen att läsa om vårt liv efter ett lyckat IVF i Falun! 5 misslyckade efter försök att få syskon så gav upp efter det! Skriver mycket om mina 2 schäfrar Beer-sebas Toya och Beer-sebas Odana och såklart våran skatt och efterlängtade ALEXANDER!

RSS 2.0